Translate

Saturday, January 21, 2012

Ublogget

Jeg har en del ublogget i mappene mine. Da jeg fikk en hyggelig kommentar fra Hege på Textart, kom jeg på dette teppet som S fikk til barnehagestart i høst:









Og det er jo selvfølgelig hos Hege at flesteparten av disse deilige bommullsstoffene er handlet inn. På fremsiden er det en skjønn forening av lapper i glade farger (legg merke til den røde lappen som kom til etter at lappen av det gamle retrostoffene raknet en smule). På baksiden er det deilig myk velour i en nydelig orangetone, og S har fått nvnet sitt på slik at det synes når kanten brettes ned. Teppet er kantet med brunt (altfor smalt) skråbånd i bommull- det brukte jeg noen timer på å få til å sitte sånn halvveis bra... Soppaplikasjonen er hentet fra det kule soppstoffet.

Til uka fyller godingen min snart to år, tenk så fort tiden går!


God helg!


1 comment:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...