Translate

Friday, July 27, 2012

Bølgeskum og badeengler

Bølgeskumteppet er endelig ferdig blokket! Det har vært ferdig en stund nå, men det hender (ofte) at det tar en stund før prosjektene får den siste finishen.






Teppet er strikket i rester av Drops' alpaca etter denne oppskriften, og blir et tilskudd i lillebrors stadig voksende teppegardrobe. Når jeg tenker meg om, kan man jo finne igjen samtlige av fargene som er brukt i det virkelige havet- kanskje ubevisst til ære for bølgeskummønsteret? Dette var gøy å strikke, men trådfesting og picotkant var temmelig kjedelig. Men et perfekt prosjekt for å få brukt litt restegarn, og teppet er mykt, luftig og godt!


Og litt sommer"hverdag"...



Mine to fine badeengler ♥



Pappas og S's strandlek



Den beste strandlunsjen- pitabrød med det som finnes i kjøleskapet (denne gangen grønnsaker, pølse og hvitløksdressing)



Lillebror 32+6 ♥



Nytt prosjekt igjen- enda et teppe??


Nyt sommerdagene som er her!


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...