Translate

Thursday, October 25, 2012

Varme pupper

Det er en kjensgjerning at det er viktig å holde brystene varme når man ammer, og med tre brystbetennelser under beltet har jeg smertelig fått erfare nettopp dette. Derfor strikket jeg denne vesten; den ble faktisk strikket i løpet av de to første ukene av lillebrors liv, men knappen har rett og slett ikke kommet på plass før nå. Helt typisk meg.





Vesten er strikket i Nepal på pinne nummer 5. I utgangspunktet et temmelig raskt prosjekt altså (om man ikke har en nyfødt baby). Det gikk med nøyaktig 3 nøster- jeg tuller ikke når jeg sier at det var 10 cm tråd igjen!



Ganske fornøyd med resultatet, men jeg skulle ha lagt mer jobb i å stramme "slappmaskene" på starten av hver pinne ser jeg nå. Pytt sann. Str. S var akkurat riktig.


Monteringsvegring? jeg??



Muligens mat til fremtidige blogginlegg i det minste...


Om du har lyst, kan du følge hverdagen min i bilder på instagram- både familie og hobby (mye baby i disse dager- vær advart ;)) ved å legge til strikkeprinsessa.


Ha en deilig dag ♥


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...