Translate

Thursday, December 13, 2012

Strikkeprinsessas julekalender 14: Gardiner og en annerledes julestjerne

Lillebrorrommet har også fått hjemmesydde roll-up gardiner. Til han ble det et grønnblått stoff med hvite prikker og liftgardinsett fra S&S (bare stangen med borrelås). Helt OK- aller helst ville jeg hatt gulorange zigzagstoff, men det klarte jeg ikke å oppdrive.

Hjemmesydde gardiner til barnerom

I utgangspunktet hadde jeg kjøpt julestjerner på fot til gutterommene, men de var rett og slett av så dårlig kvalitet at de gikk i stykker da de skulle monteres. Så da ble det heller en litt utradisjonell, hjemmebrettet variant i lillebrors vindu.

Brettet julestjerne

En bildetutorial som beskriver hvordan du bretter en slik finner du her. Nå funderer jeg på om også storebror skal få en i sitt vindu. Papiret er fra Blafre.

Uncle goose byggeklosser

De fineste byggeklossene fra Uncle Goose. De kjøpte jeg hos hviit i sommer!

God 14. advent til deg ♥


klem

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...