Translate

Thursday, December 20, 2012

Strikkeprinsessas julekalender 20: Barnehagepresang

Når det er jul er det koselig med en liten ting til de som steller med det kjæreste man har. Men jeg tenkte at det også kunne være hyggelig om avdelingen fikk noe som alle kunne ha glede av. Jeg vurderte en stund om jeg skulle lage en alfabetvimpel lik den jeg laget til S's første barnehage. Men i mangel på sammenhengende sytid bestemte jeg meg for heller å trykke avdelingens navn.

Vimpel med navn

S har jo blitt stor gutt og har byttet avdeling, og det viser seg å være et fint sted å være med mange omsorgsfulle hender. Jeg er så utrolig lykkelig for det!

God 20. advent til deg ♥


klem

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...