Translate

Thursday, December 20, 2012

Strikkeprinsessas julekalender 21: Pedagogisk Pynt

Alfabetet er liksom et lite gjennomgangstema i størsteknærtens miljø. Det nyeste tilskuddet er dette afabetet jeg har laget til veggen hans. Elsker fargene og rammen det gir for "skrivebrodsavdelingen". S har nemmelig nettopp fått nytt bord og stol (det har i alle fall nettopp blitt montert ;) ).

Alfabet på veggen #1

Alfabet på veggen #2

Litt annet med alfabetet i vårt hus...


Alfabet

(kjøleskapsmagneter fra en lokal interiørbutikk-spisebrikke i plast fra Åhlens- plansje fra den samme interiørbutikken- alfabetvimpel som jeg laget til S's første barnehage (les mer om den her))


Elsker lyslenken S fikk i julekalenderen sin- den pynter opp på rommet hans.


Lyslenke til barnerommet


Inspirasjonen til dette nye alfabetet fant jeg i et mor og barn blad tror jeg- og så har det satt seg i hjernebarken. Om du har lyst til å lage et slikt selv, har jeg skrevet ned en tutorial som du finner her eller i margen til høyre.

Så får vi håpe da, at størsteknært etter hvert lar seg inspirere til å finne ut av dette med bokstaver :)

God 21. advent til deg ♥


klem

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...