Translate

Tuesday, December 25, 2012

Strikkeprinsessas julekalender 24: Festvest

En dag forsinket, men her kommer siste "luke" i julekalenderen. I den er storebrors festvest som altså ble ferdig i tide. Digger den- god passform, fint mønster og deilig garn!

Festvest

Facts: Garn: sjokoladebrun Baby merino silk fra Garnstudio. Pinner: 2,5 og 3mm. Mønster: finner du gratis her. Jeg har strikket str. 3/4 år- den passer fint til min snart tre år gamle knært, og passer nok en stund til (heldigvis!). (Egentlig skulle lillebror også hatt en vest, men i mangel på tid fant jeg en annen oppskrift og brukte dobbelt garn. Det ble ikke spesielt fint, så det prosjektet ble kassert helt i innspurten).

Det er ikke så lett å få til livebilder- en urolig knært hjelper jo ikke akkurat på når man har lite lysFestvest på julaften

Men her er et likevel- på fanget til verdens beste morfar ♥ Heldigvis ble det julaftenfeiring med nisse på oss. Mannen fikk omgangsyken (IGJEN!) på lille julaften, men heldigvis var han i form etter noen timer. Vi krysser fingrene for at vi andre har sluppet unna xxx!

Håper julen din er fredelig og at du koser deg med de du er aller mest glad i!


En riktig god jul til deg ♥


klem

1 comment:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...