Translate

Thursday, December 6, 2012

Strikkeprinsessas julekalender 6: Julevimpler

Slike hadde jeg lyst til å lage i fjor også, men planen ble ikke realisert før i år! Vimpler er enkle og greie og lage, og nokså dekorative synes jeg.

Julevimpler #1

Jeg laget to av de store og en liten- og bare den lille endte opp i hjemmet hos oss til slutt! Slike vimpler er fine vertinnegaver i disse førjulstider :)

Julevimpler #2

Stoffene er en blanding av Tilda, Panduros egne og S&S. Klassisk romantisk jul i rødt og hvitt er den jeg liker best!

Om du har lyst til å sy julevimpler eller andre vimpler selv, kan du prøve deg på beskrivelsen min her.

En riktig god 6. advent til deg ♥


klem


 

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...