Translate

Saturday, December 8, 2012

Strikkeprinsessas julekalender 9: Papirlek og DIY

Papir er et materiale jeg ikke har jobbet mye med. Det har ikke fristet rett og slett. Før nå. På Etsy finnes det tonnevis med inspirasjon å hente, og her en dag ramlet jeg over noen tøffe veggdekorasjoner. Sommerfugler i 3D har jo vært et populært innslag i mang et bloggehjem det siste året, men jeg syntes det ble en anelse for søtt for et gutterom. Luftballonger derimot, det er midt i blinken.

3D veggdekorasjon luftballonger

Det er synd lyset er så vanskelig på denne tiden av året. Bildene rettferdiggjør ikke de sterke fargene.


3D veggdekorasjon luftballoneg #2

Minivimpler i papir

Noen minivimpler i papir ble det også!


Jeg har laget en liten DIY for hvordan du selv kan lage slike 3D veggdekorasjoner. Den finner du her eller i margen til høyre. Dette er en rask, enkel, billig og dekorativ måte å pynte opp en kjedelig vegg på :)

En riktig god 9. advent til deg ♥


klem

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...