Translate

Monday, September 28, 2009

Første hjemmesydde sett til baby!

I helga var vi på hytta og koste oss med venner, men da vi kom hjem på søndag ble det tid til å gjøre ferdig dette vesle settet med sparkebukse, omslagsjakke og matchende lue i str. 58. Mønsteret er fra eldre utgaver av Ottobre design (som jeg eelsker -mange flotte designs, særlig til baby!). Det er vanskelig å sy i stretchstoffer og oppnå jevnt resultat, men sømmene ble OK med unntak av sømmen på den brune kanten (sømmen "hopper" dessverre for hver nåleplassering, kanskje jeg burde ha tråklet...).

Beige sett #1

beige sett#2

Det var et gøy og passe enkelt prosjekt, så hvis det blir tid blir det kanskje fler :)

På hytta ble det tid til å strikke litt på det blå babyteppet jeg har vist en smakebit av tidligere. Med litt godvilje kan jeg kanskje få det ferdig denne uken, og da dukker det nok opp her :)

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...