Translate

Thursday, October 8, 2009

Makeover av senga til småtten

Vi har kjøpt den fantastiske Stokke sleepi senga (kjøpte den brukt på Finn og sparte mer enn halvparten!), og vi er så fornøyde med valget. Den er både nydelig og praktisk med de små hjulene. For de som ikke er kjent med denne, kan denne bygges ut ettersom barnet vokser, og til slutt kan den gjøres om til to stoler! Den er altså økonomisk og miljøvenlig også.  Men da jeg fikk den i hus fant jeg raskt ut at den kjedelige beige sengeranda kunne jeg ikke leve med, så da måtte jeg komponere et trekk til denne :) Med nyydelig Tildastoff, blonder fra S&S og silkeband og knapper fra Panduro gikk jeg så i gang med prosjektet, og jeg er relativt fornøyd med resultatet. Et matchende dynetrekk ble det også, og jeg har planer om å lage minst 2 til i samme stil (men ikke helt like):

[gallery link="file"]

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...