Translate

Thursday, October 22, 2009

Omslagsdress i velour, lykke i posten og badeballmage!

Nå har jeg kost meg litt med symaskinen igjen, utrolig hva man får tid til hvis man bare tar litt hver dag:) Mønsteret er fra et eldre nummer av Ottobre design (vinternummeret kommer til uka-jippi!) , nummer 6/2007 . Dette nummeret kan bestilles på ottobre.com for de som er interesserte! Stoffet er stretchvelour fra S&S, nydelig koboltblå farge! Størrelsen er 56, men den virker bredere enn det.

blå omslagsdress #1

blå omslagsdress

Det er litt vanskelig å få til pene kanter på overlockmaskinen min da tykkere kanter gjør at den henger seg opp. Men resultatet ble akseptabelt.

I posten i går kom noe jeg har ventet på lenge: Hentelapp fra posten som sa jeg hadde fått pakke fra JNY design! I pakken var det selvfølgelig stoff, stoff som jeg bestilte for 4 uker siden, men som har tatt sin tid i tollen:

Stoffer fra JNY design

Er de ikke fantastiske? Min kjære ler av meg fordi jeg blir så utrolig glad for litt stoff, men jeg gleder meg virkelig til å lage noe av dette! Vanligvis er jeg ganske kjedelig i fargeveien når det gjelder meg selv, men jeg har funnet ut at små gutter bør ha fine, morsomme farger, så da ble det litt av hvert! Angrer litt på at jeg ikke tok noe i grønt også ;)

..og til slutt en liten oppdatering på livvidden! Til og med dama i kassa på ICA syntes at magen min var stor til å bare være 26 uker på vei hehe ;) Det ser jo ut som om jeg har svelget en badeball!

Badeballen

Nå er den vesle gutten vår veldig aktiv, og med en gang pappa stryker på magen svarer han med ivrige spark. Mistenker at det er en skikkelig plugg inne i der! Tror ikke jeg tar sjansen på å sy så mange plagg i str 50 ;)

God helg!

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...