Translate

Monday, January 4, 2010

Hentedress og sikletiltak

GODT NYTTÅR til alle!

Ja, da var hentedressen til veslegutt tilsvarende den kusinen har fått ferdigstillt. Men her går det i mørk beige, som selvfølgelig matcher den strikkede dressen som skal under (som jeg har blogget om tidligere). Litt bekymret er jeg for at småtten skal bli for stor -dette er str. 50 :o Men jeg ville veldig gjerne ha noe som han ikke druknet i. Får ta med en reservedress i str 56 tror jeg ;)





Mønsteret er ett av de enkleste og mest praktiske jeg har vært borte i, og er som tidligere nevnt fra Ottobre design. Fleecen er fra S&S og corden tror jeg er fra Fashion Fabricks club.

Er det noe jeg tror det kommer til å bli mye av utover våren, er det sikkel. Frire siklesmekker fritt tolket etter mo9ka designs teutorial har derfor sett dagens lys -tre til lillegutt og en i gave. Håper målene passer. Siklesmekkene har fleece på baksiden og er derfor myke og gode og kan absorbere fukt. Kan nok også med fordel benyttes som skjerf når det ikke lenger er så kaldt ute!



...Og til slutt et bulende bevis på at vår familie snart vil telle tre medlemmer; her er vi 35 uker på vei (nå er vi enda større ;) )

 

Ha en flott uke!

1 comment:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...