Translate

Friday, February 12, 2010

Tidenes mest vellykkede hjemmelagede prosjekt; 3390-49

Ja, de som har vært her inne og tittet har vel gjettet hvorfor det er bloggtørke på meg om dagen! 26. januar fødte jeg verdens vakreste lille skapning. Fødselen gikk veldig kjapt og greit, men bleieskift, mating, kos og alt annet som følger med en baby har gitt meg liten tid til både blogging og håndarbeide, og slik  er det fare for at det blir en god stund fremover tipper jeg! Tiden bare flyr, og før jeg vet ordet av det er klokka fire og pappa kommer hjem :)



Her er vi kun minutter etter lille S' debut som verdensborger. Han er en skjønn liten gutt som likner sin far, og jeg er stolt og forelsket!



Det neste som blir publisert på bloggen er en litt morsom (komisk?) historie ifm lillegutt. Prosjektet mangler bildedokumentasjon enda, så det må ordnes først ;) Actionbilder av det jeg har laget må også vente, for lilleprinsen var en god del mindre enn det jeg hadde forventet da han kom! Forøvrig har han vist seg å være en liten prins vilikke -senga som jeg har lagt så mye arbeid i er helt umulig å få han til å sove i -men det kommer nok :)

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...