Translate

Sunday, April 18, 2010

Kolikkbaby =Lite blogge -og strikketid

Ja, stakkar, det er jo ikke hans feil! Den vesle gutten vår har slitt med vondt i magen mer eller mindre siden han var en uke gammel. Vi håper og tror det er i ferd med å slippe taket nå -han runder jo tre måneder allerede neste mandag :) Det er virkelig sant som man sier: tiden flyr med de små!

Jeg har ikke hatt tid til å ta bilder av de siste arbeidene som jeg har ferdigstilt (ikke det at det er så mange for tiden..). Har jo begynt på et nytt også; Mariusdress i str. ett år! Men med dette tempoet er det ikke sikkert den blir ferdig til jul :p Men som pausemateriale kan jeg jo sette inn et par bilder av vesle S som forøvrig er den vakreste guttebabyen jeg noen gang har sett ;) Han blir iallefall fotografert både titt og ofte!

Se min vakre prins:



Her var han nesten helt ny :) :



Håper alle andre der ute har noen som fyller hjertet på samme måte som denne karen fyller mitt :) Ha en flott uke!

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...