Translate

Monday, June 14, 2010

Overallser til de søte små

Jeg har den siste tiden hatt litt syabstinenser, og i tillegg har det vært lite anledninger for kakebaking. Resultatet har blant annet blitt denne overallsen som jeg har sydd i to eksemplarer; èn til søte Majka og èn til min lille koseklump:




Stoffet er tynt, lett og mykt og er fra Stoff og Stil (Det rekker seg noe, dog). Mønsteret er fritt etter et fra Ottobre design, og buksen erlett å ta av og på, noe som er svært viktig for pappaer som har pappaperm ;) (jeg kan finne ut av hvilket nummer oppskriften stammer fra dersom noen er interessert!). Dette blir nok en sommerfavoritt!

Her er buksen i action:

1 comment:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...