Translate

Saturday, August 14, 2010

Jubileum!



I dag er det akkurat ett år siden jeg startet min vesle hobbyblogg, og mye har skjedd siden det. Jeg har blitt mamma til verdens skjønneste gutt, vi har fått hus og flyttet fra Tigerstaden og snart er jeg ferdig med mastergraden min. Underveis har jeg også fått tid til litt håndarbeide, og føler at jeg til og med har utviklet ihvertfall syferdighetene mine litt :) . Hobbyene mine gir meg mye glede og en liten pause fra alt annet som foregår i hverdagen. Og ekstra koselig er det å kunne dele det med andre slik at jeg kanskje kan bidra med bittelitt inspirasjon slik jeg henter inspirasjon hos alle dere flinke bloggere og hobbyentusiaster :). Jeg håper du som titter innom av og til vil fortsette med det!

Som en liten oppsummering av året som gikk:

Årets mest praktiske og brukte plagg ble nok denne:



Den var på nesten hver dag i vinter!

Det minst brukte ble nok dessverre denne



... som ikke var videre populær for vår svært varme pjokk!

Og ellers de prosjektene som jeg ikke rakk å gjøre ferdig- de får bli til nestemann (?) eller legges inn i gavelageret når jeg finner det for godt å gjøre de ferdige :)

Kaka på jubileumsbildet er forøvrig en reprise av "verdens beste gulrotkake" som jeg har lagt ut oppskriften på i et tidligere innlegg -den er fremdeles mannens favoritt :). Bursdagstoget skal egentlig utstyres med et lite lys på hvert tog (noe jeg ikke hadde). Toget ble kjøpt til lille S på vår ferietur i Sverige i sommer :)

Klem fra Strikkeprinsessa

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...