Translate

Wednesday, August 11, 2010

Sommerens syssel: nytt hus!

Her skal vi bo, forhåpentligvis i uoverskuelig fremtid :)

Usjenert inngangsparti mot skogen



Noe jobb er allerede gjort i hagen; To stk rosebed som jeg lenge har drømt om har sett dagens lys. Her er en smakebit fra det ene: Røde kryproser med vakre, små blomster og lavendel som visstnok skal holde lusene borte. 



(Don't mind the weed ;))

Det tar laang tid å bli ferdig med alt, men jeg har funnet tid til å pusse opp en skjenk jeg kjøpte brukt gjennom FINN!

Før:



...og etter:









Den ble først pusset ned og så malt med 3 lag 3stjerners maling i egghvit . Sammen med et spisestuebord og 6 stoler i samme stil betalte jeg 2200 kr for herligheten og er godt fornøyd med det :) Lysestaken er kjøpt på maritastiftelsen på Grünerløkka, mens bildene er kjøpt på allposters.no- rammene på Ullared :p

Ha en deilig uke :)

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...