Translate

Saturday, May 21, 2011

Future fame?

En liten vakker A kom til verden for bare tre uker siden, en nydelig liten jente! Og jeg fikk igjen anledning til å sette rosa og lilla tråd i maskinene. Dobbel lykke!



Mamma G er en stor fan av lilla, så da jeg bestilte denne lilla velouren i vinter var det nettopp med vesle A i tankene. Den er forøvrig kjøpt hos MG-tyger, en relativt ny nettbutikk for meg. A's vesle kusine J fikk jo denne dressen i vinter. Kusinene vil dermed matche i høst :)



Den lilla/rosa utgaven av Fèstoffet fra sydilla er jo bare helt nydelig! Da jeg kjøpte det husker jeg at jeg tenkte at om jeg noen gang skulle få en jente, så måtte jeg ha en bit igjen av dette stoffet.



Dressen ble utstyrt med tittelommer og bokstavapplikasjon på ryggen. Denne gangen med en stjerne som bakgrunn for å ta opp temaet i fèstoffet. Men jammen gir det ikke også assosiasjoner til Hollywood! Kanskje A blir en liten skuespillerdiva?

Gratulerer med tulla kjære G og D!

Lurer du på hvordan jeg syr disse heldressene? Jeg har nå laget en stegvis tutorial hvor den som måtte ønske kan lære seg hvordan man (eller i alle fall jeg) syr en heldress. Trykk her eller på bildet i margen for å se sybeskrivelsen "hvordan sy en heldress" ! Beskrivelser på hvordan man konstruerer tittelommer og applikasjoner kommer siden.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...