Translate

Sunday, May 29, 2011

Trekløver!



Et trekløver i trekløverstoffer har funnet veien inn i S's stadig voksende garderobe. Da jeg først så de nye kløverstoffene i Kameleont Designs nettbutikk, var jeg ikke helt sikker på hvor godt jeg likte fargekombinasjonene (t.h./ t.v.). Men da jeg fikk stoffene hjem var jeg lykkelig for at jeg hadde bestilt litt stoff likevel! Om noe hadde jeg bestilt alt for lite! Fargene er klare og sterke og kombinasjonene er helt nydelige. Spesielt er den grønne/gule/hvite kombinasjonen fantastisk! Den brune/orange/hvite kombinasjonen fikk selvfølgelig også bli med hjem, men det ble ikke noe plagg i dette i denne omgangen. De blå kløverne på hvit bakgrunn kjenner de fleste fra før, dette er deerdots kløverstoff som ikke lenger selges (men som jeg i siste liten klarte å karre til meg en liten bit av!).



Jammen har de ikke allerede gått noen runder i vaskemaskinen, alle tre. Aktive gutter på 16 måneder holder seg vel i gjennomsnitt rene i omtrent 2 minutter? :)


Jeg lengter etter sommeren nå! Mon tro om den er like rundt hjørnet?


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...