Translate

Wednesday, August 10, 2011

Du vet at høsten nærmer seg når...

...man får i oppgave å sy høstluer!

Det var jammen gøy å sy noen luer igjen, så da var det jo kjekt at det var noen flere i slengen ;)



Ikke noe nytt med disse, annet enn at navnene er nye, og at det er sydd i dobbel jersey i steden for med fleece på innsiden. Biler og prinsessekroner blir vel aldri feil, og jeg håper at alle fire mottakere blir fornøyde med nytt hodeplagg!

Når "trykkeriet" først var fremme, måtte jo også S få en. Og til han ble det stjernejersey fra JNY.



Flere har spurt meg hvordan jeg trykker navn på blant annet luer og vimpler. Jeg har derfor laget en komplett tutorial på hvordan man trykker med tekstilmaling- les den her eller i margen til høyre.

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg gleder meg til strikkasokker, knekkebrød, te og sofakos under lappeteppet med forloveden. Og selvfølgelig til (forhåpentligvis) mange deilige timer foran symaskinene mine. Det er altså ingen høstblues i strikkeprinsessas hus.

Ha en deilig kveld!


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...