Translate

Wednesday, January 16, 2013

Majkakjole

Ett eneste plagg ble sydd og gitt vekk til jul, og det var første prototype av Majkakjolen. Jeg har tegnet opp størrelser til en prinsesse L og minstekusine også, men tiden strakk rett og slett ikke til.

Majkakjole #1

Majkakjole #2

Fine kusines favorittfarge er jøøøø, og sammen med lange ribber, gulorange og "barn av regnbuen" møter "noen barn er gule" ble den superretrokul- en skikkelig Majkakjole :) Myk velour passer jo stort sett hele året i dette kalde landet. Håper jeg snart får prøvd meg på noen andre kombinasjoner! Jerseyen er fra Liandlo.

Håper du har det fint i kulda!


klem

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...