Translate

Sunday, January 6, 2013

Til kule nerder

...blir det kule nerdeluer såklart! Det å bli betegnet som en nerd er i mine øyne et kompliment- det betyr at du er over gjennomsnittet opptatt av noe eller at du kan mye om et tema. Det gjør deg utvilsomt til en interessant samtalepartner. Selv er jeg synerd, strikkenerd, matnerd med mer. Mine eldre brødre derimot, er datanerder (heldiggrisene), og er over gjennomsnittet gode på data. De hjelper meg når det er saker jeg ikke forstår eller får til, og for det fortjente de saktens hver sin Space invader lue. Min fine svigerinne fikk også en, hun er også en superkul datanerd ;)

Space invader luer voksen

Jeg digger mønsteret, men føler at jeg liksom ikke kan bære det med rette selv siden jeg faktisk aldri har prøvd meg på Space invadersspillet. Mulig det blir en ekte Marius på meg selv i steden- siden jeg er en strikkenerd, mener jeg!

Facts: Mønster: "96 masker" Arne & Carlos for Dale Garn, Garn: Falk Pinner: 4,5 og 5.

Hva slags nerd er du?


Klem


 

2 comments:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...