Translate

Monday, January 28, 2013

Mitt største hjertebarn

... har blitt tre år i helga, og vi har feiret han (og meg selv) med brask og bram i tre dager til ende. Det første barneselskapet har gått av stabelen, og det gikk fint- men vi rakk simpelthen ikke å ta noen bilder. En rimelig heftig, men trivelig opplevelse. Bursdagspresangen til knærten har jeg jobbet ganske intenst med. Da jeg så bjørnen Lollo for første gang, var jeg fullstendig solgt og visste at jeg måtte lage minst ett eget eksemplar. Og her ser du mitt første forsøk- møt bjørnen Nalle

Crochet bear heklet bamse

Lollo the african flower bear

Lollo the african flower bear

Det er vanskelig å fange personligheten hans på bilde- i virkeligheten ser han mer levende ut. Nalle var en stor jobb med sine 80 lapper, sammenhekling, stapping og skulpturering (Og heklenål 1,75; egentlig 1,25!). Det tok meg tre uker med fullt fokus på dette prosjektet (og minsteknært ;)) Men han var vel verdt det. Jeg er simpelthen forelsket! Og heldigvis var størsteknært også fornøyd. Mønsteret på Nalle med utførlig arbeidsbeskrivelse kan du kjøpe av designeren Heidi Bears her.

Lollobear

 

Min store gode gutt ♥


Lollobear

 

Et lite størrelsesforhold- lillebror er fremdeles minst ;) Smilebolla vår ♥


Sverrebaby


Her er storebror bare minutter etter at han kom til verden. Tenk at det er tre år siden allerede, og tenk så mye det har forandret livene våre ♥ Vi har mye å glede oss til i årene som kommer (og jada; mange utfordringer også såklart!). Fine, fine gutten vår.


Takk for hyggelige kommentarer og besøk! Håper du får en fin uke!


klem


4 comments:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...