Translate

Thursday, March 14, 2013

Up, up and away!

Jeg kunne ikke la sjansen gå fra meg da jeg ramlet over et lite stykke av dette stoffet (jeg har jo tross alt bare litt stoff fra før i hylla). Elsker luftballongene! At stoffet er økologisk er jo også et pluss. Og så matcher det interiøret haha :)


Mønsteret er egenkomponert, og stoffet er fra fjorårets kolleksjon fra Nosh Organics.

Storebror var på pysjamasparty i barnehagen forleden, og da måtte mamsen sy nye pysjamaser (siden knærten stort sett ikke bruker pysj om natten fordi han er så varm).

 
Ikke så vanskelig å gjette hvilket sett som er mammas valg og hvilket knærten selv har valgt stoffkombinasjonen til? Biler, gravemaskiner, tog og alle andre kjøretøy står fremdeles svært høyt i kurs. Mønsterne er fra Ottobre- en av 2012 utgavene, fine mønstre- kun buksen trenger litt justering. Jeg har supplert med tittekanter i kontraststoff i armsømmene, synes det ga en fin effekt.
 
God torsdagskveld til deg!
 
 
 

9 comments:

  1. Nydelig luftballongstoff og stilig barnerom, du har så god smak:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Så koselig- interiør er et område jeg ikke er så god på, men synes det er så gøy med barnerom! Tusen takk :)

      Delete
  2. Herlige pysjer! Den med luftballongene var bare kjempesøt!

    ReplyDelete
  3. Så søte plagg du syr! Artige aperangler a la Kaptein Biff også :)
    Ha en super helg!

    ReplyDelete
  4. Kan jeg spørre om hvor du kjøpte luftballongstoffet?

    ReplyDelete
  5. Jeg hadde flaks og ramlet over en 50 cm bit hos Strømming- men hun har det ikke lenger. Hos kreativ ppp som er den norske forhandleren av Nosh Organics har de den gule og den grønne utgaven ser jeg, men ikke den blå: http://www.pppp.no/ws/pWS/ws_pProductsList.aspx?CategoryID=2915&CategoryIDHP=1. Jeg har spurt henne tidligere, og de får ikke mer inn av fjorårets kolleksjon dessverre :( Men jeg synes den gule er superfin jeg da ;(

    ReplyDelete
  6. Den ble knallfin. Ikke rart du forelsket deg i stoffet.

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...