Translate

Monday, May 6, 2013

Skal skappel ikke #2

Så ble det ikke bare en, men to skappelgensere. Denne ble bursdagspresang til en av mine aller beste venninner, fine A. Det er ikke fritt for at jeg angrer bare bitte litt for at jeg ikke strikket min egen i samme farge... Rååååsa er jo veldig fint, men beige varer liksom for evig :)



Til denne har jeg brukt Alpakka og Vivaldi fra Drops, og masketallet er redusert med 8 masker. Tror disse kunne hatt godt av endra færre masker i grunnen. Genseren ble en del lettere enn min som delvis er strikket i originalgarnet, og det er godt- og så siger den nok ikke like mye. Fellingen i halsen ble ikke helt perfekt, men tror den ser OK ut etter vask og bruk. Dette blir nok den siste skappelen på en stund!

Så skal jeg prøve meg på bloglovin' da, siden friends connect skal legges ned. følg meg gjerne via linken i margen :)

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4788371/?claim=zrqxyfbwv9x">Follow my blog with Bloglovin</a>

5 comments:

  1. Nok et nydelig plagg! Du har så god smak:) Etter mye frem og tilbake har jeg endelig bestilt garn til min egen skappelgenser:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tusen takk- litt uoriginalt, men koselig å gi bort! Kos deg med skappelstrikk du også!

      Delete
  2. Superfin genser var det, og nydelig farge. Beige varer evig ja:) Heldig venninne du har!

    ReplyDelete
  3. Genseren ble veldig flott! Herlig farge!!

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, da blir jeg glad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...